ZP MV ČR je Czech Superbrand 2017
PRAHA (3. 3. 2017) – Mezinárodním oceněním Czech Superbrands 2017 se může v letošním roce pochlubit Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR). Je jedinou zdravotní pojišťovnou v zemi, která toto prestižní mezinárodní ocenění kvality získala. „Toto vítězství potvrdilo, že ZP MV ČR je na trhu pevně ukotvená a veřejností pozitivně vnímaná zdravotní pojišťovna, která zajišťuje kvalitní a dostupnou zdravotní péči svým klientům a zaměřuje se na upevňování jejich zdraví,“ okomentoval ocenění generální ředitel ZP MV ČR David Kostka. Podle něj prestiž ocenění stoupá tím, že do soutěže jsou jednotlivé firmy nominovány a následně také hodnoceny nezávislými odborníky. To potvrzuje i ředitel organizace Czech Superbrands Roman Sovják, který ocenění pojišťovně před nedávnem předal. „Do úzkého spektra oceněných značek působících na našem trhu se dostane na základě přísných kritérií jen zlomek vyvolených. Posuzovány jsou parametry jako známost, budování brandu, inovace či prestiž,“ potvrzuje Roman Sovják. Hlavním cílem projektu je každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů. Proces hodnocení značek se v každé zemi skládá z několika kol. V poslední fázi výběru má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, kterou tvoří profesionálové z řad byznysu, marketingu, médií, komunikace či marketingového výzkumu spojení s daným regionem. Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Kolébkou mezinárodní organizace Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do více než 90 států napříč pěti kontinenty. V České republice byl projekt realizován již na počátku nového milénia a znovu obnoven v roce 2013. ZP MV ČR působí na českém trhu nepřetržitě 25 let a je druhou největší zdravotní pojišťovnou v zemi. Má smlouvy se všemi nejvýznamnějšími zdravotnickými zařízeními kdekoliv na území ČR. V současnosti má více než 1,3 milionu klientů. V Praze 3. 3. 2017 Hana Kadečková, tisková mluvčí ZP MV ČR
PRAHA (3. 3. 2017) – Mezinárodním oceněním Czech Superbrands 2017 se může v letošním roce pochlubit Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR). Je jedinou zdravotní pojišťovnou v zemi, která toto prestižní mezinárodní ocenění kvality získala.
„Toto vítězství potvrdilo, že ZP MV ČR je na trhu pevně ukotvená a veřejností pozitivně vnímaná zdravotní pojišťovna, která zajišťuje kvalitní a dostupnou zdravotní péči svým klientům a zaměřuje se na upevňování jejich zdraví,“ okomentoval ocenění generální ředitel ZP MV ČR David Kostka.
Podle něj prestiž ocenění stoupá tím, že do soutěže jsou jednotlivé firmy nominovány a následně také hodnoceny nezávislými odborníky. To potvrzuje i ředitel organizace Czech Superbrands Roman Sovják, který ocenění pojišťovně před nedávnem předal. „Do úzkého spektra oceněných značek působících na našem trhu se dostane na základě přísných kritérií jen zlomek vyvolených. Posuzovány jsou parametry jako známost, budování brandu, inovace či prestiž,“ potvrzuje Roman Sovják.
Hlavním cílem projektu je každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů. Proces hodnocení značek se v každé zemi skládá z několika kol. V poslední fázi výběru má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, kterou tvoří profesionálové z řad byznysu, marketingu, médií, komunikace či marketingového výzkumu spojení s daným regionem. Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.
Kolébkou mezinárodní organizace Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do více než 90 států napříč pěti kontinenty. V České republice byl projekt realizován již na počátku nového milénia a znovu obnoven v roce 2013.
ZP MV ČR působí na českém trhu nepřetržitě 25 let a je druhou největší zdravotní pojišťovnou v zemi. Má smlouvy se všemi nejvýznamnějšími zdravotnickými zařízeními kdekoliv na území ČR. V současnosti má více než 1,3 milionu klientů.
V Praze 3. 3. 2017
Hana Kadečková, tisková mluvčí ZP MV ČR