OSH | Odborový svaz hasičů

Každý klient ZP MV ČR dostane zdravotní péči

Prohlášení ZP MV ČR k hrozbě nemocnice v Náchodě a Rychnově nad Kněžnou o omezování plánované zdravotní péče jejím klientům. Každý klient Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR dostane zdravotní péči, která mu náleží. ZP MV ČR je v dobré finanční situaci, platí nasmlouvanou péči zdravotnickým zařízením řádně a včas. Neexistuje žádný reálný důvod k jakémukoliv omezování zdravotních služeb, poskytovaných klientům ZP MV ČR. Odmítáme nátlakové akce tohoto typu, kdy si zdravotnické zařízení bere za rukojmí pacienty. Nemocnice v Náchodě a Rychnově nad Kněžnou předala tisku oznámení o omezování plánované zdravotní péče klientům ZP MV ČR, aniž by před tím jednala se zdravotní pojišťovnou. Přitom právě Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR opakovaně veřejně deklarovala, že je otevřena individuálním jednáním se zdravotnickými zařízeními. Vyzýváme klienty ZP MV ČR, aby se neváhali obrátit na svoji pojišťovnu, pokud se setkají s odmítnutím zdravotní péče z důvodu tzv. „vyčerpaného limitu“. ZP MV ČR je připravena zajistit jim odpovídající zdravotní péči v jiné nemocnici. ZP MV ČR je jednou z nejlépe hospodařících zdravotních pojišťoven v České republice. Svým 1,2 milionům klientů zajišťuje tu nejlepší zdravotní péči a nic na tom nezmění ani nemístný nátlak některých zdravotnických zařízení či krizových štábů.  Hana Kadečková, tisková mluvčí ZP MV ČR

Prohlášení ZP MV ČR k hrozbě nemocnice v Náchodě a Rychnově nad Kněžnou o omezování plánované zdravotní péče jejím klientům. Každý klient Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR dostane zdravotní péči, která mu náleží. ZP MV ČR je v dobré finanční situaci, platí nasmlouvanou péči zdravotnickým zařízením řádně a včas. Neexistuje žádný reálný důvod k jakémukoliv omezování zdravotních služeb, poskytovaných klientům ZP MV ČR.

Odmítáme nátlakové akce tohoto typu, kdy si zdravotnické zařízení bere za rukojmí pacienty. Nemocnice v Náchodě a Rychnově nad Kněžnou předala tisku oznámení o omezování plánované zdravotní péče klientům ZP MV ČR, aniž by před tím jednala se zdravotní pojišťovnou. Přitom právě Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR opakovaně veřejně deklarovala, že je otevřena individuálním jednáním se zdravotnickými zařízeními.

Vyzýváme klienty ZP MV ČR, aby se neváhali obrátit na svoji pojišťovnu, pokud se setkají s odmítnutím zdravotní péče z důvodu tzv. „vyčerpaného limitu“. ZP MV ČR je připravena zajistit jim odpovídající zdravotní péči v jiné nemocnici.

ZP MV ČR je jednou z nejlépe hospodařících zdravotních pojišťoven v České republice. Svým 1,2 milionům klientů zajišťuje tu nejlepší zdravotní péči a nic na tom nezmění ani nemístný nátlak některých zdravotnických zařízení či krizových štábů.

 Hana Kadečková, tisková mluvčí ZP MV ČR

Naši partneři

Menu