Pomoc lidem ohrožených krizí
Nevíte starostmi o práci kudy kam? Brnkněte si do Kontaktního centra! Každý však neví, o co jde. Tak tedy: Poradenská linka Ministerstva práce a ...
Nevíte starostmi o práci kudy kam? Brnkněte si do Kontaktního centra! Každý však neví, o co jde. Tak tedy: Poradenská linka Ministerstva práce a sociálních věcí je významným pomocníkem lidí, ohrožených důsledky ekonomické krize. Zaměstnanci Kontaktního centra služeb zaměstnanosti jsou připraveni každý týden, od pondělí do pátku, informovat či poradit každému volajícímu.
Jen v prvním pololetí letošního roku řešili na 12 000 dotazů. To je 75% z celkového počtu otázek v minulém roce, kdy se jednalo o 16 000 telefonických či e-manilových žádostí o informace. Otázky se nejčastěji týkají zprostředkování práce, problematiky trhu práce a v neposlední řadě jde i o tematiku pracovně-právní.
Poradenství pro zprostředkování práce
Kontaktní centrum služeb zaměstnanosti mj. informuje o volných pracovních místech, možnostech zaměstnávání osob se zdravotním postižením i o podporách v nezaměstnanosti a při rekvalifikaci. Zájemci se také dozví aktuality týkající se cílených programů k řešení zaměstnanosti a zaměstnání v zahraničí. Nechybí ani informace o ochraně zaměstnanců při platební neschopnosti zaměstnavatele, dávkách státní sociální podpory nebo pomoci v hmotné nouzi. Kontaktní centrum zaměstnanosti však neposkytuje pracovně-právní poradenství.
Kam pro informace?
Pracoviště sídlí v Praze 9 a telefonické a internetové konzultace poskytuje každý pracovní den od 8.00 do 20.00 hodin. Elektronické dotaz přijímá 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Odpověď tazatel obdrží v pracovní dny okamžitě, je-li nutná další konzultace, pak do 3 pracovních dnů. Pokud se jedná o složitější případ a lhůta se musí prodloužit, zaměstnanci Kontaktního centra klienta informují, v jakém časovém horizontu odpověď dostane. Spojení: tel.: +420 844 844 803, e-mail: kontaktni.centrum@mpsv.cz
(icer)kategorie: Aktuálně, esondy.cz